Здравейте колеги от снощи съм горд собственик на Алфа Ромео 166 2.0 TS 114 kW.Старата ми любов е също от семейството 146-ца boxer.Та имам едно въпросче-каква е причината педала на съединителя да отделя ниско долу и да упражнявам известно усилие,при положение че съединителят не буксува.На 146 когато започна да и заминава съединителя педала нямаше тази твърдина а и самият съединител буксуваше.И последен въпрос - когато е по инерция мени оборотите от 1000-до аха да угасне,на място е бетон 900об.
Известие
Collapse
No announcement yet.
горд собственик на 166-ца
Collapse
X
-
Еми ха честито!
Провери системата на съединителя дали няма въздух,тоест пробвай как ще е след едно обезвъздушаване.За да видиш дали приплъзва съединителя,изкарай я на някой баир и пробвай на 3-та да я ускориш рязко.
Колкото до оборотите,май има изписани романи и главен герой няма.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
-
Снощи я докарах от София,на 3-та,4-та,5-та дърпа и ускорява много яко,днес ми направи впечатление че с малко газ на първа гумите пищят яко(понеже не мога да свикна ,че педала отделя ниско),но пак казвам някакси седи неестествено.Започвам да го натискам върви много леко докато не доиде момента в който съединителя да отлепи и там вече трябва да напъна яко,изгасена на място е същото положението.sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеЗапочвам да го натискам върви много леко докато не доиде момента в който съединителя да отлепи и там вече трябва да напъна яко,изгасена на място е същото положението....
Comment
-
Честито колега - просто започвай по реда си всичко, стъпка по стъпка.
Обслужи колата - ремъци, ролки, свещи, масла филтри.
Както казаха колегите, може да е нещо елементарно, но е необходимо колата да бъде обстойно прегледана от хора, които си знаят работата, а ти си подготви пачките с парите.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Поздравления колега за придобивката
Трудното натискане на съединителя ще се оправи като смениш комплект съединител един денЗасега си карай така докато може.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Благодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварителноsigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
-
Честито за хубавата придобивка !
Желая ти много безаварийни километри на волана на тази красавица !
Относно скоростомера и ABS -а, доколкото знам, скоростомерът взима информация от ABS - а. А той от датчиците на колелата.
Така, че причината може да е в някой от датчиците. Би могъл да пробваш дали наистина не работи ABS - ът в момент в който свети индикацията за неизправност. Относно съединителя, и аз мисля, че първо трябва да се увериш, че системата е добре обезвъздушена.
Със здраве !
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеБлагодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварително
Освен италбулком има и още един който се води официален за алфа, фиат ланча и т.н. Намира се на входа на бившето трудово. Тръгваш посока Гривица след последния сфетофар караш около 100м (втората пресечка)и завиваш наляво точно срещу теб е входа няма как да сбъркаш, има доста реклами по него.
Там обаче е доста скъпичко.
Относно съединителя освен това което те посъветваха колегите провери си и помпата до скоростната кутия, ако еклеясала или повредена също може трудно да се натиска съединителя.
Относно лампичките може да са образно казано хиляди възможностите. В бившия "Пан сервиз" момчетата си разбират от работата по тоци и електроника, така, че може да се обърнеш към тях. Тук мога да окажа принципно съдействие ако имаш желание.
ABS светва когато има зацапан датчик или е напукан кабела и влиза влага. Иначе трудно се развалят тези датчици, обикновено едно механично почистване е достатъчно да се оправи.
Но бих прпоръчал след смяна на консумативи и обслужване да минеш една диагностика, тя ще те насочи към правилни предположения ако има записани грешки и диагностицирани проблеми и ще избегнеш доста лутане.
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеЗдравейте колеги от снощи съм горд собственик на Алфа Ромео 166 2.0 TS 114 kW.Старата ми любов е също от семейството 146-ца boxer.Та имам едно въпросче-каква е причината педала на съединителя да отделя ниско долу и да упражнявам известно усилие,при положение че съединителят не буксува.На 146 когато започна да и заминава съединителя педала нямаше тази твърдина а и самият съединител буксуваше.И последен въпрос - когато е по инерция мени оборотите от 1000-до аха да угасне,на място е бетон 900об.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщениеБлагодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварително
Пробвай на опъната ръчна дали свети тая лампа,която светва с ABS-са,защото ако е лампата на ръчната,най-вероятно се губи захранването на централата.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Извинявам се че пиша късно но още немога да се нарадвам на машината.Оказа се че помпата е заминала (тази при двигателя),вече е сменена и всичко е о.к.Относно лампите по таблото -свети едновременно ръчната и ABS-а.Преди малко ходих до нон-стопа -всичко нормално,качвам се паля и пущините пак светнаха-като ръчна не съм опъвал.Колеги как да сваля страничният мигач?Сега пък отказа преден и страничен ляв мигач-задният работи но много бързо.Дали е от изгоряла крушка?sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER
Comment
Comment