Известие

Collapse
No announcement yet.

горд собственик на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • горд собственик на 166-ца

    Здравейте колеги от снощи съм горд собственик на Алфа Ромео 166 2.0 TS 114 kW.Старата ми любов е също от семейството 146-ца boxer.Та имам едно въпросче-каква е причината педала на съединителя да отделя ниско долу и да упражнявам известно усилие,при положение че съединителят не буксува.На 146 когато започна да и заминава съединителя педала нямаше тази твърдина а и самият съединител буксуваше.И последен въпрос - когато е по инерция мени оборотите от 1000-до аха да угасне,на място е бетон 900об.
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

  • #2
    Еми ха честито!
    Провери системата на съединителя дали няма въздух,тоест пробвай как ще е след едно обезвъздушаване.За да видиш дали приплъзва съединителя,изкарай я на някой баир и пробвай на 3-та да я ускориш рязко.
    Колкото до оборотите,май има изписани романи и главен герой няма.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Снощи я докарах от София,на 3-та,4-та,5-та дърпа и ускорява много яко,днес ми направи впечатление че с малко газ на първа гумите пищят яко(понеже не мога да свикна ,че педала отделя ниско),но пак казвам някакси седи неестествено.Започвам да го натискам върви много леко докато не доиде момента в който съединителя да отлепи и там вече трябва да напъна яко,изгасена на място е същото положението.
      sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

      Comment


      • #4
        Е,може да му е наближило за смяна.Не е задължително да приплъзва.Но първо провери обезвъздушаването.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
            Започвам да го натискам върви много леко докато не доиде момента в който съединителя да отлепи и там вече трябва да напъна яко,изгасена на място е същото положението.
            Имах 100% същите симптоми на едно ауди и след 500 км започна да приплъзва съединителя.
            ...

            Comment


            • #7
              Честито колега - просто започвай по реда си всичко, стъпка по стъпка.
              Обслужи колата - ремъци, ролки, свещи, масла филтри.
              Както казаха колегите, може да е нещо елементарно, но е необходимо колата да бъде обстойно прегледана от хора, които си знаят работата, а ти си подготви пачките с парите.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #8
                Поздравления колега за придобивката
                Трудното натискане на съединителя ще се оправи като смениш комплект съединител един ден Засега си карай така докато може.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Благодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварително
                  sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                  Comment


                  • #10
                    Честито за хубавата придобивка !

                    Желая ти много безаварийни километри на волана на тази красавица !

                    Относно скоростомера и ABS -а, доколкото знам, скоростомерът взима информация от ABS - а. А той от датчиците на колелата.
                    Така, че причината може да е в някой от датчиците. Би могъл да пробваш дали наистина не работи ABS - ът в момент в който свети индикацията за неизправност. Относно съединителя, и аз мисля, че първо трябва да се увериш, че системата е добре обезвъздушена.

                    Със здраве !


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                      Благодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварително
                      Първо да ти е честита. Много безаварийни и приятни километри с нея.

                      Освен италбулком има и още един който се води официален за алфа, фиат ланча и т.н. Намира се на входа на бившето трудово. Тръгваш посока Гривица след последния сфетофар караш около 100м (втората пресечка)и завиваш наляво точно срещу теб е входа няма как да сбъркаш, има доста реклами по него.
                      Там обаче е доста скъпичко.
                      Относно съединителя освен това което те посъветваха колегите провери си и помпата до скоростната кутия, ако еклеясала или повредена също може трудно да се натиска съединителя.
                      Относно лампичките може да са образно казано хиляди възможностите. В бившия "Пан сервиз" момчетата си разбират от работата по тоци и електроника, така, че може да се обърнеш към тях. Тук мога да окажа принципно съдействие ако имаш желание.
                      ABS светва когато има зацапан датчик или е напукан кабела и влиза влага. Иначе трудно се развалят тези датчици, обикновено едно механично почистване е достатъчно да се оправи.
                      Но бих прпоръчал след смяна на консумативи и обслужване да минеш една диагностика, тя ще те насочи към правилни предположения ако има записани грешки и диагностицирани проблеми и ще избегнеш доста лутане.
                      sigpic
                      Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                      АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                      Comment


                      • #12
                        Мога да кажа честито и със здраве да си я юркаш. а и да не забравя лека и безавариина

                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                          Здравейте колеги от снощи съм горд собственик на Алфа Ромео 166 2.0 TS 114 kW.Старата ми любов е също от семейството 146-ца boxer.Та имам едно въпросче-каква е причината педала на съединителя да отделя ниско долу и да упражнявам известно усилие,при положение че съединителят не буксува.На 146 когато започна да и заминава съединителя педала нямаше тази твърдина а и самият съединител буксуваше.И последен въпрос - когато е по инерция мени оборотите от 1000-до аха да угасне,на място е бетон 900об.
                          Ами колега моята е ЖТД от подписа и като ми се беше случило точно това, което описваш съединителя беше за смяна беше на 120 К километра нямаше разлика в отделянето дори малоумниците от миланомоторс казаха, имало механичен проблем с педала и, че съединитля бил много добре грам не боксувал а след това бобо го смени и каза, нямал грам феродо. Така, колега провери си помпите и ако нямаш проблеми с тях значи си за съединител !

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                            Благодаря на всички за приветствията.Днес смених всички консумативи като за начало но освен ИТАЛБУЛКОМ за друг уж специализиран сервиз не се сещам защото имам лош спомен от смяната на съединителя на 146-та там.Но отидох въпреки всичко привечер и от умните погледи които бяха сложили ми стана ясно че ако оставя красавицата на тях утре може да сглобят две.Та затова първо да се допитам до вас.И още един проблем(надявам се да не злоупотребявам)-всичко е наред с арматурното табло и в един момент светва ABS-а и още някаква лампичка и скоростомера престава да работи,спирам гася колата ,паля и все едно нищо не е било.Тази сутрин всичко беше наред,но като си тръгнах от работа за да и сменят консумативите и пак светят тия лампички и скоростомера не работи.Възможно ли е някъде да има хлабава връзка и каде да я търся в тоя голям автомобил.Благодаря предварително
                            Единственото,за което ходя до Италбулкома е да си купя нещо от магазина им.В сервиза им и с гранатомет в гърба не можеш да ме вкараш.Аз си имам доверени хора за поддръжката и съм виждал при тях и две GTV-та и няколко 156-ци TS.Нека и градските с TS-те споделя,къде си ги поддържат.
                            Пробвай на опъната ръчна дали свети тая лампа,която светва с ABS-са,защото ако е лампата на ръчната,най-вероятно се губи захранването на централата.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Извинявам се че пиша късно но още немога да се нарадвам на машината.Оказа се че помпата е заминала (тази при двигателя),вече е сменена и всичко е о.к.Относно лампите по таблото -свети едновременно ръчната и ABS-а.Преди малко ходих до нон-стопа -всичко нормално,качвам се паля и пущините пак светнаха-като ръчна не съм опъвал.Колеги как да сваля страничният мигач?Сега пък отказа преден и страничен ляв мигач-задният работи но много бързо.Дали е от изгоряла крушка?
                              sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                              Comment

                              Working...
                              X